Híreink
AutoWallis név alatt nyitott újra Szlovénia legnagyobb és legmodernebb BMW és MINI kereskedése
Az AutoWallis nyitotta meg Szlovénia első új, BMW Retail.NEXT koncepciója szerint felújított márkakereskedését. A BMW megújult márkakereskedői arculata úttörő módon ötvözi a személyes és a digitális elemeket a teljesen személyre szabott, prémium, ugyanakkor fenntartható ügyfélélmény érdekében. A ljubljanai szalon, amely Szlovénia legnagyobb BMW és MINI kereskedése, ugyanakkor duplán ünnepel: öt évvel az AutoWallis Csoporthoz történő csatlakozása után ez az első az AutoWallis márka alatt újranyitó bemutatótermek sorában Szlovéniában.
2025.12.02.
TovábbDebrecenben nyitott Renault és Dacia kereskedést az AutoWallis
Debrecenben nyitotta meg legújabb Renault és Dacia márkakereskedését az AutoWallis Csoport. A lépés megfelel a régió meghatározó integrált autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatója stratégiai céljának, mely szerint az organikus bővülés és akvizíciók mellett üzletfejlesztés útján is tovább kíván növekedni. Debrecen kiemelt célpont az AutoWallis számára, legutóbb BYD márkakereskedés nyitását jelentette be a vállalat.
2025.11.26.
TovábbAutoWallis Csoport Befektetői prezentáció 2025. I-III. negyedév: 21 százalékkal nőtt az AutoWallis Csoport árbevétele az év első kilenc hónapjában
A harmadik negyedévben is jól teljesített az AutoWallis, miután a korábbi trendet folytatva 21 százalékkal bővült a régió 17 országában jelen lévő csoport árbevétele, mely így elérte a 353 milliárd forintot. Az árbevétel 67 százaléka származott a külföldi piacokról, miközben a növekedést a korábbi akvizíciók és az organikus bővülés is segítette. A vállalat mindhárom üzletága jól teljesített: a Kiskereskedelmi Üzletág árbevétele 43 százalékkal emelkedett, amit a Mobilitási Szolgáltatások és a Nagykereskedelmi Üzletág követett 21, illetve 4 százalékos bővüléssel.
2025.11.17.
TovábbAz üzletágak közti szinergiák jobb kihasználásával kapcsol magasabb fokozatba az AutoWallis
Új irodába költözött az AutoWallis. A régió meghatározó autókereskedelmi és mobilitási vállalata a főváros egyik frekventált közlekedési csomópontján található Liberty irodaházban talált új otthonra. A cég a költözéssel jelentős lépést tett a hatékonyabb működés irányába, ami a korábban meghirdetett duplázási stratégia fontos eleme. Azzal, hogy a vállalat nagykereskedelmi, kiskereskedelmi és mobilitási üzletágai, valamint a csoport vezetése egy székházba került, a köztük lévő szinergiák jobban kiaknázhatók. Az üzleti meggondolásokon túl az összeköltözés szervezeti átalakulást is von maga után, az eddig inkább cégcsoportként működő AutoWallis egyértelműen a vállalati modellre kíván áttérni.
2025.10.15.
TovábbSales Report 2025. I-III. negyedév – Gyorsít az AutoWallis: Közel tíz százalékkal nőtt a gépjármű-értékesítés a harmadik negyedévben
Számottevő mértékben, 8,4 százalékkal nőtt az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítése az év első kilenc hónapjában. A bővülést elsősorban a Kiskereskedelmi üzletág hajtotta 21 százalékot meghaladó mértékben, ugyanakkor a korábbi negyedévek elmaradását ledolgozva a Nagykereskedelmi üzletág eladásai is 2,5 százalékkal meghaladják az egy évvel korábbi értéket. A régió meghatározó integrált autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatójának erős értékesítési számait az organikus és akvizíciós tevékenység is támogatta.
2025.10.15.
TovábbHarmincra bővült az AutoWallis által képviselt márkák száma a Lexus csatlakozásával
Stratégiai céljainak megfelelően tovább erősít a gépjármű-kiskereskedelem terén az AutoWallis, miután megállapodott a Lexus értékesítéséről. A régió meghatározó integrált autókereskedelmi és mobilitási szolgáltatója Győrben nyitotta meg első Lexus szalonját, így harmincra bővült a társaság által képviselt márkák száma.
2025.10.10.
TovábbÚjabb zöld projektek előkészítését kezdte meg az AutoWallis
Ismét elkészítette éves Zöld allokációs és környezeti hatásjelentését az AutoWallis Zöld Pénzügyi Bizottsága, mely a társaság által 2021-ben kibocsátott 6,6 milliárd forint összegű, zöld kötvényekből befolyt forrás felhasználásáról és azok környezeti hatásairól számol be. A fenntartható működés mellett elkötelezett vállalat eddig közel 4,3 milliárd forint felhasználásáról döntött, és számos új zöld projekt előkészítését kezdeményezte.